Jag fick ett mail...

Jag fick ett mail.. eller jag fick flera...!

Det är många som skickar mail till mig när de läst mina blogginlägg.
Jag läser ALLA mail och jag läser även ALLA kommentarer som skickas till mig på bloggen.
MEN jag publicerar långt ifrån alla. Dessa mail och kommentarer är av mycket skiftande karaktär och även om jag anser mig hyfsat liberal och öppensinnad och tycker om att diskutera allt mellan himmel och jord så tycker även jag att det går lite över gränsen ibland.

Någon har till exempel lite rart frågat mig om min syn på SEX och det har jag ingenting emot att diskutera!! Det är en naturlig del av livet som är väldigt viktig!! Tabun runt ämnet är på tok för många... Tyvärr...
Jag diskuterar gärna detta ämnet men jag vill göra det på MITT SÄTT och kommer kanske inte att svara på långa listor av frågor som skickas till mig utan mer föra samtal om detta med er på ett annat sätt.

Sen finns det en dom som vill:

testa mig,
de som vill utmana mig,
de som försöker trigga igång något speciellt...

Jag läser även Era mail och meddelanden men meddelar att jag har ganska mycket skinn på näsan..!

Jag tycker att YTTRANDEFRIHETEN ÄR FANTASTISK men väljer vad jag vill publicera (just nu i alla fall) och ser fram emot fler fantastiska diskussioner med Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0